آخرین اخبار

9. شهريور 1399 - 14:47   |   کد مطلب: 36686
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد:
شناسایی ۳ هزار و ۵۸۵ مبتلا به کرونا در استان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به شناسایی ۳ هزار و ۵۸۵ مبتلا به کرونا در استان همدان، گفت: از این تعداد ۱۱۰ نفر مسافر بوده‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال، رشید حیدری مقدم در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا ویروس در استان همدان، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان همدان در اسفندماه سال گذشته تا پایان روز هفتم شهریور ماه امسال سه هزار و ۵۸۵ مبتلا به ویروس کرونا در استان همدان شناسایی شده است.

 

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۸۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند، گفت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شده و در شهرستان اسدآباد ۱۰۳ نفر، بهار ۲۶۸ نفر، تویسرکان ۱۶۰ نفر و رزن ۱۳۳ نفر است.

 

حیدری‌مقدم با بیان اینکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در فامنین ۴۴ نفر، کبودرآهنگ ۲۱۷ نفر، ملایر ۶۰۶ نفر و نهاوند ۳۸۴ نفر بوده است، گفت: در شهرستان همدان نیز یک‌هزار و ۵۶۰ نفر مبتلا شناسایی شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به توصیه‌ها پیرامون خودداری از حضور در مکان‌های عمومی و اقدام به مسافرت، عنوان کرد: ۱۱۰ نفر از مسافران استان همدان به کرونا مبتلا بوده‌اند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal