آخرین اخبار

6. مهر 1399 - 8:06   |   کد مطلب: 36947
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:
سه شهر نارنجی و ۷ شهر قرمز در استان همدان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان این که شهرستان‌‌های همدان، بهار و اسدآباد در وضعیت نارنجی هستند، گفت: ۷ شهرستان دیگر استان ، در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گزارش آوای سیدجمال، رشید حیدری مقدم در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: انتشار اخبار غیرواقعی و نادرست باعث نا امیدی کادر درمان می‌شود، تلاش شبانه‌روزی کادر درمان را زیر سوال نبریم.

 

وی با بیان این که همدان از موفق‌ترین استان‌های کشور در کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا است، خاطرنشان کرد: آمار تعداد فوتی‌ها در استان طی ۷ماه گذشته ۵۶۹ مورد است.

حیدری مقدم ادامه داد: تعداد بستری‌های مبتلایان به کرونا در استان، مشکوک و مثبت جمعاً ۵۱۲ مورد است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان این که شهرستان‌‌های همدان، بهار و اسدآباد در وضعیت نارنجی هستند، اضافه کرد: ۷ شهرستان دیگر استان، در وضعیت قرمز قرار دارند.

حیدری مقدم با اشاره به این که شاخص سرایت‌پذیری در استان تحت کنترل است، ادامه داد: ۷۷ درصد از مدارس استان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کرده‌اند.

وی با اشاره به این که ۶۵درصد علت مبتلایان به کرونا، از اجتماعات، میهمانی‌ها و مراسم عزاداری است، افزود:  ۲۵ درصد علت ابتلا به کرونا در استان، تماس‌‌های خانوادگی و عیادت‌ها است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal