آخرین اخبار

11. شهريور 1399 - 15:19   |   کد مطلب: 36710
چرخ تولید کارگاهی در شهرستان اسدآباد با تلاش بهبودیافتگان اعتیاد می‌چرخد.

به گزارش آوای سیدجمال، یک کارگاه تولیدی در شهرستان اسدآباد  محفل و مأمنی  برای بهبودیافتگان اعتیاد است تا بار دیگر فرصت برگشت به آغوش جامعه و خانواده را داشته باشند.

 

در یک اقدام خداپسندانه یکی از مدارس بدون استفاده شهر اسدآباد ، با هدف  بکارگیری بهبودیافتگان اعتیاد تبدیل به یک کارگاه تولیدی شده است.

 

 این کارگاه در محور ماهواره و نرسیده به روستای مزرعه بیداز توابع شهرستان اسد آباد  است که  درآن چهارپایه‌های سبک , اجاق گاز و تنورگازی تولید میشود

 

 

علی نوری، مسئول کارگاه و از اعضای سمن‌های ترک اعتیاد استان همدان که بانی راه اندازی این کارگاه است می گوید : هدف اصلی  از به کارگیری معتادان  بهبودیافته تغییر باور جامعه به این افراد است .

 

او افزود : ده نفراز بهبودیافتگان در این کارگاه  مشغول به کار هستند و امیدواریم با تامین اعتبار افراد بیشتری جذب شوند . 

 

مسئول کارگاه  اضافه کرد : به زودی دو کارگاه تولید زیره‌ی کفش و فَنس نیز در این مجموعه  راه اندازی خواهد شد .

 

عضو سمن‌های ترک اعتیاد استان همدان با بیان اینکه  هر هفته و بطور مرتب از همه نیرو‌های فعال در این کارگاه  آزمایش پاک بودن از اعتیادگرفته می شود، بیان کرد:  برای ما افتخار است که بتوانیم یک بهبودیافته را با اجتماع آشتی دهیم.

 

نوری با اشاره به اینکه برخی از افراد شاغل  در این کارگاه  که به زندگی برگشته اند، افرادی هستند که تا دم مرگ رفته اند، گفت: اقدام ما فقط منحصر به ایجاد شغل نیست بلکه  از لحاظ روحی , روانی و مشاوره هم  به بهبود یافتگان کمک می‌کنیم.

 

 رحیم قربانی، رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد هم در بازدید از این کارگاه  به خبرنگار ما گفت: تاکنون از این کارگاه حمایت کرده ایم و ازاین پس نیز با حمایت بیشتری به تقویت و ترویج این سنت حسنه کمک خواهیم کرد.

 

 در همین رابطه نیز و با توصیه بهبود یافتگان و شاغلان در این کارگاه در آینده نزدیک فرماندار شهرستان اسدآباد با حضور در جمع فعالان در این کارگاه تولیدی از نزدیک مشکلات این افراد را بررسی خواهد کرد .

انتهای پیام /

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal