آخرین اخبار

16. شهريور 1399 - 10:07   |   کد مطلب: 36749
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، از کشف یک دستگاه خودرو وانت نیسان سرقتی، در نتیجه گشت زنی هدفمند و هوشمندانه ماموران در روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ افشین یاری، در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت پاسگاه انتظامی یوسف آباد حین گشت زنی در محور اصلی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان که به صورت بلاصاحب رها شده بود، مشکوک شدند.

 

وی افزود: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد این خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان همدان می باشد که با توقیف و انتقال آن به پارکینگ، تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با تاکید بر حفظ و نگهداری صحیح اموال از سوی مالکان، خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت های پلیسی۱۱۰ شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد همچنین از کشف ۹ فقره انواع سرقت در ۲ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ افشین یاری، اظهار داشت: با تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

 

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، ۹ فقره انواع سرقت شامل: ۲ فقره سرقت اماکن خصوصی، یک دستگاه خودرو وانت نیسان، ۵ فقره سیم وکابل برق و یک فقره احشام کشف و۱۳سارق نیز دستگیر شدند.

 

سرهنگ یاری در ادامه با تشریح دیگر عملکرد رده های تابعه در این مدت، تصریح کرد: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، ۱۳ خرده فروش مواد مخدر و معتاد و ۵ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و همچنین ۸ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در این مدت توقیف و روانه پارکینگ شدند.

منبع: عصر همدان

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal