آخرین اخبار

3. مهر 1399 - 9:09   |   کد مطلب: 36924
معصومه کاکایی با اشاره به شناسایی 40 نفر از زنان ایثارگر در جنگ تحمیلی، گفت: تولید ماسک و تهیه بسته غذایی با جمع‌آوری کمک‌های مردم از جمله فعالیت‌های زنان شهرستان در لبیک به فرمان امام خامنه‌ای در مبارزه با کرونا است.

معصومه کاکایی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی بسیاری از زنان و بانوان شهرستان در پشت جبهه‌ها به رزمندگان کمک می‌کردند که 40 تن از آنان در اسدآباد شناسایی شدند.

 

وی از تجلیل 12 نفر زنان ایثارگر در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد و گفت: اسامی زنان ایثار گر شهرستان برای چاپ در کتاب‌ نقش اسدآباد در دفاع مقدس ارائه شده است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: در دوران جنگ زنان با درست کردن بسته‌های غذایی و حتی دوخت لباس و پوشاک به رزمندگان در جبهه کمک می‌کردند ، امروز هم در مقابله با ویروس کرونا که همچون دشمن، سلامتی مردم را نشانه رفته، در کمک به بیماران نیازمند، تولید و توزیع ماسک و تهیه بسته غذایی با جمع آوری کمک های مردمی اقدام کردند و این نشان می‌دهد که زنان در هر عرصه ای در لبیک به فرمان رهبری آماده‌اند.

 

وی برگزاری یادواره شهدا با عنوان ابروی محله در محلات، سرکشی از زنان ایثارگر، عطرافشانی مزار شهدا، قرائت وصیت‌نامه شهدا در حلقات صالحین، محفل انسی با قران در پایگاه‌ها، تجلیل از نفرات برتر مسابقات خاطره‌نویسی، دلنوشته و نقاشی، برگزاری حلقه های صالحین با موضوع دفاع مقدس را از جمله این برنامه ها در بسیج جامعه زنان اسدآباد برشمرد.

 

کاکایی از برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت خبر داد و گفت: به همین مناسب از رزمندگان دوران جنگ باری خاطره گویی بین بسیجیان دعوت شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه های هفته دفاع مقدس توسط بسیج جامعه زنان به دلیل شرایط ویژه کرونا در بستر فضای مجازی و به صورت نیمه حضوری برگزار شد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد یکی از پیام‌های شهدا را حفظ و رعایت حجاب و ارزش‌های اسلامی دانست و یادآور شد: ما در بسیج خواهران عظمت ایثارگری‌ها، فداکاری و رشادت‌های جانبازان، شهدا و ایثارگران را ارج می نهد و ادامه دهنده راه آنان است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal