آخرین اخبار

5. مهر 1399 - 8:06   |   کد مطلب: 36938
عفت صوفی با بیان اینکه بانوان اسدآبادی در دوران دفاع مقدس هر ساله در 22 بهمن با پخت غذا و فروش آن اقدام به تهیه اقلام مختلف برای رزمندگان می‌کردند، گفت: انقلاب را جوانان بسیجی با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی به اینجا رساندند.

عفت صوفی بانوی ایثارگر اسدآبادی در دورن دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اینکه از سال 61 فعالیتم در بسیج را آغاز کرده ام، اظهار کرد: بنده در زمان جنگ تحمیلی در پایگاه شهید کاشفی که امروز نام حضرت فاطمه الزهرا(س) می‌درخشد، فعالیت داشتم،

وی گفت: باتوجه به شرایط آن روز جنگ تحمیلی گوش به فرمان امام (ره) شدیم و مسئولیت کمک به رزمندگان را در پشت جبهه‌های جنگ برعهده گرفتم.

 

این بانوی ایثارگر با بیان اینکه در آن دوران با جذب نیرو برای کمک رسانی به نیروهای رزمنده قدم برداشتیم، گفت: در آن زمان 500 نیرو در پایگاه جذب کردم.

 

وی با اشاره به اینکه بنده مسئولیت تدارکات اقلام مختلف برای ارسال به جبهه را هم عهده دار شدم، گفت: ما با کمک تعدادی از بانوان در تدارکات اقلام غذایی و پوشاک اقدام کردیم.

 

صوفی گفت: ما بانوان هر ساله در 22 بهمن با پخت غذا و فروش آن مبالغ جمع آوری شده را خرج جبهه می‌کردیم.

 

وی با بیان اینکه بنده سواد چندانی نداشتم و زیر دیپلم بودم، گفت: بعداز سال 82 به بعد به علت نداشتن سواد از مسئولیت کنار رفتم اما همچنان ارتباطم با بسیج تمام نشد، همچنان که امروز هم به عنوان یک بسیجی در عرصه های مختلف حاضر هستم.

 

این بانوی ایثارگر با بیان اینکه در دوران جنگ و اوایل انقلاب گوش به فرمان امام خمینی(ره) بودیم، گفت: امروز هم با تبعیت از رهبر انقلاب پایبند و گوش به فرمان امام خامنه ای هستیم.

 

وی با خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی گفت: در زمان فتح خرمشهر عروسی یکی از آشنایان بود که در لحظه اعلام فتح خرمشهر شاهد پاشیدن شکلات از پنجره در داخل منازل بودیم و این یکی از خاطرات شیرینی است که به ذهن دارم.

 

صوفی با بیان اینکه جوانان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس بدون چشم داشتی در میدان عمل حاضر شدند، تصریح کرد: در پرونده ام موجود است که به صورت افتخاری وارد بسیج شدم و تا انقلاب مهدی(عج) و تا زمانی که جان در بدن داشته باشم حاضرم.

 

 وی تأکید کرد: انقلاب و نظام اسلامی ما را همان بسیجی‌ها به اینجا رسانده و امروز هم جوانان با همان تفکر بسیجی آن را نگه داشته اند، بدون آنکه هیچ چشم داشتی داشته باشند.

 

این بانوی ایثارگر با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهدا، گفت: آنان درس ایثار، صبر  و از خودگذشتگی به ما دادند، و بر رعایت حجاب زنان و مردان تأکید می کردند.

 

وی با بیان اینکه یکی از وصیتهای شهدا رعایت و حفظ حجاب اسلامی است، افزود: متأسفانه در جامعه امروزی شاهدیم برخی از زنان و دختران  با بدحجابی و بی حجابی موجب فساد و بی بندوباری می شوند و انتظار می رود که بدانند شهدا برای چه شهید شدند و خون و جانشان را دادند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal