آخرین اخبار

8. مهر 1399 - 8:35   |   کد مطلب: 36972
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان:
برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب اربعین ممنوع است
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: برپایی هر گونه ایستگاه های صلواتی و موکب در ایام اربعین حسین در سطح شهر برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس ممنوع است.

به گزارش آوای سیدجمال، مهرداد نادری‌فر در گفت‌وگو با ما با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و تسلیت این ایام اظهار کرد: با توجه به شیوع کروناویروس و ممنوع بودن سفر به کشور عراق در این ایام و عدم پذیرش مسافر خارجی در این کشور مراسم پیاده روی اربعین امسال برگزار نمی شود.

 

وی تصریح کرد: هر ساله مراسم باشکوه پیاده روی اربعین برگزار شده و بسیاری از هموطنان به سمت کربلا حرکت می کردند اما امسال به علت شیوع کرونا و ضرورت رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت عمومی امکان برگزاری این مراسم میسر نیست.

 

نادری‌فر با بیان اینکه از زائران اربعین حسینی می خواهیم به سمت مرزها حرکت نکنند و حرکت به سمت مرزهای غربی ممنوع اعلام شده است، افزود: برپایی هر گونه ایستگاه های صلواتی و موکب در این مدت در سطح شهر برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس ممنوع است.

 

وی با اشاره به پیک سوم کرونا، برگزاری هیئات و حرکت دسته جات در این ایام را ممنوع اعلام کرد و گفت: در هر شهرستان مکانی برای قرائت زیارت اربعین درنظر گرفته شده و این مراسم صبح روز اربعین با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در پایان اعلام کرد: اطلاعات دقیق برگزاری مراسم زیارت اربعین متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal