آخرین اخبار

12. مهر 1399 - 13:11   |   کد مطلب: 37013
رئیس آموزش و پرورش اسدآباد گفت: آمار کلی دانش آموزان بدون گوشی این شهرستان از طریق مدارس جمع آوری شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، عسگری، رئیس آموزش، پرورش شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان بیان کرد: گفتگو‌هایی برای استفاده از ظرفیت نهاد‌های حمایتی و خیرین و همچنین رزمایش مومنانه برای تهیه گوشی این تعداد از دانش آموزان داشته ایم.

 

عسگری افزود: به مدیران تاکید شده است تا حد امکان دانش آموزان بدون گوشی یا تلویزیون و دارای والدین بی سواد در مدارس حضور پیدا کرده و از آموزش حضوری بهره‌مند شوند.

 

او ادامه داد: همه معلمان موظف هستند در ساعات کار در مدارس حضور داشته باشند و مدیران مکلف به چک کردن روزانه این موضوع هستند.

 

عسگری یادآور شد: چند گروه در شهر و روستا‌ها و یک گروه از فرمانداری به شکل روزانه وضعیت رعایت شیوه‌ نامه های بهداشتی مدارس را رصد و بررسی می کنند.

 

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد ابراز داشت: رعایت دستورالعمل ها شامل تب سنجی دانش آموزان و استفاده از ماسک یک اصل و قاعده‌ مهم بوده که انجام آن در مدارس ضروری است.

 

این مسئول تأکید کرد: شبکه شاد دارای نواقصی است که مربوط به اسدآباد نبوده و سراسری است و مسئولان مربوطه قول داده‌اند مشکلات این سیستم را تا انتهای مهرماه رفع کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal