آخرین اخبار

18. مهر 1399 - 16:44   |   کد مطلب: 37062
امام جمعه اسدآباد:
وقف توفیقی الهی است
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه وقف توفیق الهی و از اعمال باقیات و صالحات است گفت: واقفان از اصحاب حضرت رسول اکرم ص هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان توصیه کرد و گفت: حضرت علی ع فرمودند که انسانهای متقی نشانه هایی دارند و با آن شناخته می شوند، از جمله این اوصاف راستگویی، وفای به عهد و اخلاق خوب، ظرفیت داشتن و بردباری است.

 

 

وی با اشاره به شهادت شهید محراب ایت الله اصفهانی به دست منافقین کوردل، گفت: این فقید متقی و نماینده امام ره در کرمانشاه بود که در سال ۶۱ به شهادت رسید.

 

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به نامگذاری روز وقف در ۲۷ صفر، گفت: وقف یک توفیق الهی و از اعمال باقیات و صالحات است که اگر کسی اموال خود را در راستای ایجاد مدرسه، هیأت، مسجد وقف کند، ثوابش در دنیا و آخرت به او خواهد رسید.

 

 

وی مرحوم بکایی و زیوری را از واقفان بزرگ اسدآباد خواند و گفت: واقفان از اصحاب حضرت رسول اکرم ص هستند و امید است این کارخداپسندانه را ترویج دهیم.

 

 

حسینی‌مجد با اشاره به روزجهانی نابینایان، گفت: خداوند الطاف دیگری را به این قشر از جامعه عطا کرده و امروز در سطح کشور بسیاری از افراد نابینا تحصیل کرده، قاری قرآن و اساتید هستند.

 

 

وی با اشاره به ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم ص و شهادت امام مجتبی ع و امام رضا ع، گفت: امیدواریم با بهره مندی از زندگی ائمه اطهار ع که پر از نکات برجسته انسان سازی، اخلاقی و جوانمردی است، تا بتوانیم رستگار شویم.

 

 

امام جمعه اسدآباد از برگزاری مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد شهید همدانی در این شهرستان و حضور مردم قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal