آخرین اخبار

20. مهر 1399 - 12:05   |   کد مطلب: 37083
علی قبادی از توزیع ۴۲۰ بسته حمایتی بین اقشار آسیب دیده از کرونای این شهرستان در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال،  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد  با اعلام این خبر افزود: این تعداد بسته حمایتی هر یک به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و در مجموع افزون بر یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال بوده که  توسط اداره اوقاف بین اقشار آسیب دیده از کرونای شهرستان در ایام اربعین توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اوقاف شهرستان افزون بر سه میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در بحث کمک های مؤمنانه و توزیع ماسک و موادضدعفونی کننده کمک داشته است، افزود: در ایام دهه اول ماه محرم نیز بسته های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی نیز در مجموع به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال بین هیئات مذهبی شهرستان توسط این اداره توزیع شد.

 

 

قبادی با اشاره به کمک های دارو و درمان توسط اوقاف شهرستان تصریح کرد: در راستای رفاه حال بیماران مراجعه کننده برای آزمایش های اولیه کرونا اوقاف شهرستان امسال دو دستگاه کولر ۲۴ هزار به ارزش ۲۷۵ میلیون ریال خریداری کرده و تحویل بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرستان اسدآباد داده است.

 

وی در ادامه با اشاره به تعداد وقف های انجام شده در شهرستان اسدآبادی طی شش ماه ابتدای امسال یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون شهرستان اسدآباد دارای یک مورد وقف شامل یک باب مغازه در روستای کمک سفلی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که هدف و نیت واقف برگزاری روضه خوانی سیدالشهدا(ع) در شب های جمعه بوده است.

 

 

قبادی تعداد امامزاده و بقاع متبرکه شهرستان را ۱۳ مورد برشمرد و گفت: از ۱۳ امامزاده شهرستان چهار امامزاده دارای درآمد هستند که متأسفانه به علت شرایط کرونایی کلیه امامزادگان شهرستان تعطیل بوده و هیچ درآمدی در شش ماه ابتدای امسال نداشته اند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal