آخرین اخبار

26. مهر 1399 - 11:58   |   کد مطلب: 37127
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۱۲ نفر در استان همدان در اثر بیماری کرونا جان باختند.

به گزارش آوای سیدجمال، رشید حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: تعداد مراجعه کنندگان سرپایی به بیمارستان و مراکز درمانی با علام تنفسی مشکوک به بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶۳ نفر به ثبت رسیده است.

 

او در ادامه گفت: ۵ هزارو ۳۰۸ نفر از ابتدای سال تاکنون در استان همدان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

حیدری مقدم افزود: ۱۶ نفر در آی سی یو بستری و ۳۵ نفر در وضعیت وخیم هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ نفربه بیماری کرونا مبتلا شدند که در بیمارستان بستری هستند.

 

حیدری مقدم گفت:علائم شایع کرونا تب، سرفه‌های خشک پی در پی و احساس خستگی در فرد مبتلااست.

 

او ابراز داشت: تنگی نفس، از دست دادن توانایی تکلم، از علائم‌های جدی بیماری کرونا است و باید هرچه زودتر به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اضاقه کرد: از هنگامی که فرد به ویروس کرونا مبتلا می‌شود به طور متوسط ۵ تا ۶ روز طول می‌کشد تا علائم بیماری بروز کند و گاهی این علام تا ۱۴ روزادامه دارد.

 

حیدری مقدم یادآور شد:اسدآباد ۱۲۳، رزن ۲۷۱، فامنین ۸۰، کبودراهنگ ۳۴۴، بهار ۳۳۹، تویسرکان ۲۹۰، ملایر هزارو ۱۶، نهاوند ۵۴۷، همدان دو هزار و۱۴۲ و خارج از استان همدان ۱۵۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:عدم حضور در اجتماعات و استفاده از ماسک، رعایت نکات بهداشتی از مهم‌ترین را‌ها های پیشگیری از بیماری کرونا است.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal