آخرین اخبار

5. آبان 1399 - 19:06   |   کد مطلب: 37187
فرماندار اسدآباد گفت: اطلاع رسانی درباره فوتی های کرونایی در فضای عمومی و فضای مجازی ممنوع و با متخلفان و صاحب عزا برخورد می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی دوشنبه ۵ آبان ماه در ستاد مدیریت پیشگیری از کروناویروس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: محدودیت های کرونایی همچنان تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد و با متخلفان کرونایی برخورد قضایی خواهد شد.

 

وی افزود: متأسفانه برخی از شهروندان، اصناف، تاکسی ها و داروخانه ها هنوز فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک را رعایت نمی کنند که این امر تهدید علیه سلامت عمومی جامعه بوده و باید با متخلفان کرونایی در این راستا برخورد قانونی انجام گیرد.

 

درویشی با تأکید بر ممنوعیت چاپ کارت عروسی و اعلامیه برای فوتی ها تأکید کرد: بسیج و سپاه در راستای اطلاع رسانی و ضدعفونی اماکن عمومی و اجرای کمک های مؤمنانه و توزیع ماسک رایگان در سطح شهر و روستا به خوبی عمل کرده که این امر قابل تقدیر است.

 

وی همچنین با اشاره به کاهش حساسیت ها نسبت به شیوع کرونا و خیز مجدد این ویروس تصریح کرد: پررنگ تر کردن و هر چه فعال شدن کمیته اطلاع رسانی شهرستان در راستای فرهنگسازی بین مردم و جامعه برای تغییر سبک زندگی خود با شرایط کرونایی و رعایت موارد پروتکل ها و دستورالعمل های بهداستی ضرورت دارد.

 

فرماندار اسدآباد در پایان با بیان اینکه تشدید بازرسی ها و نظارت ها در ماه گذشته به خوبی انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: در راستای سلامت مردم نباید با متخلفان کرونایی تعارف داشت و باید کمیته های بازرسی این موارد را بدون هیچ تعارف و یا چشم پوشی به قانون معرفی کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal