آخرین اخبار

10. آبان 1399 - 9:14   |   کد مطلب: 37226
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه ایمن‌سازی گردنه اسدآباد به صورت مستمر انجام می‌شود گفت: مشکل روشنایی گردنه نیز ناشی از سرقت کابل و فرسودگی آن است.

به گزارش آوای سیدجمال، گردنه اسداباد ایمن‌سازی شود، عنوان سوژه‌ای است که در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت شده است.

 

بر همین اساس معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: اجرای روکش آسفالت در گردنه اسدآباد حدود یک هفته است که آغاز شده و خط کشی هم در حال انجام است.

 

حمید پرورشی‌مقدم در خصوص مشکلات روشنایی گردنه نیز یکی از علت‌های خاموشی را سرقت کابل‌های آن منطقه عنوان کرد و گفت: فرسودگی کابل و سیستم روشنایی آنجا هم یکی دیگر از مشکلات است و با اتصال کردن کابل‌ها موجب خاموشی گردنه می‌شود که باید به صورت دوره‌ای سرویس‌دهی شود.

 

وی در خصوص مشکلات نبود علائم راهنمایی رانندگی در این مسیر نیز گفت: تابلو و علائم راهنمایی با توجه به اینکه در معرض عبور خودروهاست ممکن است مورد برخورد قرار گرفته و ساقط شوند اما مجددا کار می‌شود.

 

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه امسال ۱۵ کیلومتر در این گردنه خاکریز بازدارنده کار شده است افزود: با توجه به اینکه بیشترین تصادفات به علت سرعت زیاد و خروج از محور است موجب واژگونی خودرو می‌شد بنابراین ۱۵ کیلومتر خاکریز با اولویت نقاط کولاک‌گیر در ارتفاع یکی و نیم تا دو متر انجام شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه شانه‌سازی‌ها مجدد انجام شده و تسطیح رگلاژ شده است گفت: چاله‌گیری و روکش آسفالت به صورت مستمر در این گردنه انجام می‌شود.

 

پرورشی‌مقدم در خصوص حفر تونل در این مسیر نیز گفت: حفر تونل مطالعات نیازمند مطالعات ویژه است اما ساخت ان نیز با اداره راه و شهرسازی است و از حوزه ما خارج است.
فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal