آخرین اخبار

10. آبان 1399 - 16:42   |   کد مطلب: 37232
فرماندار شهرستان اسدآباد درباره احداث تونل در مسیر گردنه اسدآباد گفت: این موضوع نیازمند پیگیری است و باید مطالعات آن به سرانجام برسد که در صورت تأیید در مطالعات نیز نیازمند اعتبارات و زمان زیادی خواهد بود.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه احداث این تونل در دستور کار است، تصریح کرد: مطالعات اولیه این پروژه انجام شده اما مطالعات اصلی آن نیازمند آن است که پروژه به صورت ملی دیده شود تا در صورت تأیید، بتوان با اعتبارات مناسب آن را اجرایی کرد.

 

درویشی در ادامه از اختصاص دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تکمیل سیستم تصفیه خانه فاضلاب اسدآباد خبر داد و گفت: هم اکنون حدود ۶۰ درصد مشترکان خانگی به سیستم جمع آوری فاضلاب متصل شده اند و تنها مشکل راه اندازی سیستم تصفیه و خروج آب از محل تصفیه خانه فاضلاب باقی مانده که امسال انجام خواهد شد.

 

وی در پایان از افتتاح پروژه مجموعه ورزشی بانوان این شهرستان تا پایان دولت خبر داد و اظهار کرد: برای این طرح تاکنون شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده و برای تکمیل به اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان نیاز دارد که قطعاً طرح فوق تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal