آخرین اخبار

24. خرداد 1403 - 6:56   |   کد مطلب: 47963
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بودجه ۹۶ میلیارد تومانی برای ساخت تونل در گردنه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، اکبر رنجبرزاده گفت: این مهم در جدول ۲۰ قانون بودجه قرار گرفته بود که آن را دوباره به جریان انداختیم.

او با اشاره به اینکه ساخت تونل در گردنه یک اتفاق بزرگ برای غرب کشور است، افزود: ۵ نشست نیز با مسئولان ارشد صبانور برگزار کرده و مصوب شده ظرفیت کنستانتره و گندله در راستای اشتغال جوانان،یک و نیم تا ۲برابر اضافه شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، درباره بیکار شدن تعدادی از کارگران ذوب آهن نیز تصریح کرد: آنچه که در این اتفاق رخ داد ضرر تقریبا ۸ و نیم میلیون یورویی به بیت المال و تضییع حقوق کارگران آنجا بود، اما این نوید را می‌دهیم طبق جلسات اشاره شده با مسئولان ارشد صبانور چرخه این کارخانه را نیز مجددا به جریان بیندازیم.

رنجبرزاده درباره بحث مهم آب نیز گفت: فعلا ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع ریشه‌ای این معضل اختصاص یافته است، اما بما قول داده شده اعتبار فوق تا ۱۲۰ میلیارد تومان نیز ارتقا یابد.

او همچنین از اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومانی برای چهاربانده کردن مسیر قروه نیز خبر داد و گفت: مصمم هستیم این مسیر پرخطر را تعریض کنیم و در واقع اعتبار فوق آغاز طرح پهن‌تر شدن آن است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal