آخرین اخبار

14. آبان 1399 - 8:52   |   کد مطلب: 37269
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آماده بودن زیرساخت برای توسعه صنعتی این شهرستان گفت: اسدآباد آماده جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران است.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی روز چهارشنبه در گفت و گوی با ایرنا اظهار داشت: برای توسعه صنعتی شهرستان از سرمایه‌گذاران پشتیبانی می‌کنیم و در این راستا با بانکهای عامل و مسوولان استانی و کشوری رایزنی های لازم انجام شده است.

 

او با دعوت از سرمایه داران اسدآبادی مقیم تهران گفت: انتظار می‌رود این افراد برای استقرار صنایع در زادگاهشان پیشقدم شوند تا تولید و اشتغال در این منطقه رونق بگیرد.

 

سرمدی با اشاره به آمده بودن زیرساختها در شهرک صنعتی اسدآباد گفت: این شهرک دارای امتیازهای آب، برق و گاز است و قطعات بسیاری برای واگذاری به سرمایه گذاران دارد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۰ درصد زمین‌های شهرک صنعتی واگذار شده و واحدهای تولیدی در این شهرک مستقر و در حال فعالیت هستند.

 

او با اشاره به فعالیت شرکت صبانور در اسدآباد افزود: این شرکت با وجود گذشت سالها نتوانسته نقش موثری در توسعه اقتصادی و اشتغال این شهرستان داشته باشد که پیگیری این موضوع در دستورکار قرار گرفته است. 

 

سرمدی یادآوری کرد: حل مشکلات اقتصادی و بیکاری مهمترین خواسته مردم این منطقه است که با کمک مسوولان محلی و کشوری به دنبال برآورده ساختن آنها هستیم. 

 

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت اضافه کرد: با کمک دولت اعتبار لازم برای اتمام طرح کنارگذر اختصاص می‌یابد و با راه‌اندازی آن شاهد کاهش ترافیک و سوانح جاده‌ای خواهیم بود.

 

او تاکید کرد: سد نعمت‌آباد به تازگی با حضور وزیر نیرو بهره برداری شد که در آبرسانی به اراضی کشاورزی و جبران کمبود آب آشامیدنی این منطقه اثرگذار است.

 

سرمدی همچنین به مشکلات شهر آجین اشاره کرد و گفت: این شهر چند سال پیش تاسیس شده اما روستاهای این منطقه در امکانات بهداشتی و درمانی کافی برخوردار نیستند که باید رسیدگی شود.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: از همکاری و هم افزایی صاحبان اندیشه و سرمایه و دانش آموختگان در راستای جهش تولید و اشتغال این منطقه استقبال کرده و از هیچ تلاشی برای آبادانی این دیار دریغ نمی‌کنیم. 

 

اسدآباد با افزون بر ۱۰۰هزار جمعیت در ۴۵ کیلومتری همدان واقع شده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal