آخرین اخبار

15. آبان 1399 - 12:27   |   کد مطلب: 37279
حسین عسگری‌مهرور با بیان اینکه بنا داریم برای آموزش مجازی دانش‌آموزان محتوای آموزش دروس از معلمان را به صورت سی‌دی تهیه کنیم، گفت: البته برای این امر برخی از خانواده‌ها با مشکل نداشتن دستگاه پخش کننده دی وی دی مواجه اند که انتظار می‌رود مردم خیرخواه در این زمینه همراهی کنند.

حسین عسگری‌مهرور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از اهدای گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند از سوی معلمان خیرخواه در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: خانم فاطمه میرزایی، یکی از معلمان دغدغه‌مند دبستان بانو رضایی اسدآباد است که دو عدد گوشی هوشمند را به دانش‌آموزان نیازمند کلاسش تقدیم کرد.

 

وی افزود: خانم‌ها سهیلا پرویز و کارگر نیز در اقدامی خداپسندانه دیگر با اهداء گوشی و تلویزیون به خانواده‌ای موجب بهره‌مندی دانش‌آموزان از آموزش مجازی شدند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه براساس لیست شناسایی شده مدارس، دو هزار و 124 گوشی هوشمند نیازمند هستیم، گفت: می‌خواهیم از ظرفیت خیرین شهرستان برای خرید گوشی بهره ببریم و انتظار می‌رود که در این امر ما را همراهی کنند.

 

وی با بیان اینکه برای تحصیل برخی دانش‌آموزان که دسترسی به گوشی هوشمند و اینترنت ندارند، بنا داریم با تولید فیلم آموزشی و تکثیر بر روی سی دی، آن را در اختیار دانش‌آموز قرار دهیم، تصریح کرد: البته برخی از خانواده‌ها ممکن است نیاز به دستگاه پخش کننده دی وی دی پلیر داشته باشند.

 

عسگری‌مهرور ادامه داد: برخی از مردم دارای چنین دستگاه پخش کننده سی‌دی هستند و در منازل آن‌ها خاک می‌خورد، با یک اقدام خیرخواهانه می‌توانند آن را در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار داده تا آموزش جا نمانند.

 

وی با قدردانی از نوع‌دوستی و کار خداپسندانه معلمان وظیفه شناس، گفت: در این روزهای سخت که هم به نوعی کرونا و هم شرایط اقتصادی جامعه را درگیر کرده، این اقدام خیرخواهانه نوعی کار جهادگونه است که در طینت افراد باخدا یافت می‌شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal