آخرین اخبار

17. آبان 1399 - 13:36   |   کد مطلب: 37298
روح‌الله زاهدی با بیان اینکه ما در پیش‌بینی وضعیت هوای استان همدان احتمال بارش برف را اعلام نکردیم، گفت: عمده بارش‌های ما در این هفته باران و بارش برف هم در ارتفاعات است نه در محیط های شهری، البته آنقدر نیست که موجب مسدود شدن راه‌های گردنه های استان شود.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی اظهارنظر بابک گردان، کارشناس مرکز مدیریت اطلاعات راه های استان همدان در زمینه احتمال بارش برف در گردنه‌های استان، موضوع را از یکی از کارشناسان هواشناسی استن پیگیری کردیم.

 

 روح‌الله زاهدی کارشناس هواشناسی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با پیش بینی وضع هوای این هفته  استان، اظهار کرد: همه روزهای این هفته در استان همدان ابری پیش‌بینی می‌شود و در برخی از روزها بارش ها به صورت موقتی و یک الی دو میلی‌متر باران را خواهیم داشت.

 

وی گفت: به نظر می‌رسد که در نیمه غربی استان همدان بارش‌های باران نسبت به نیمه شرقی بیشتر باشد.

 

کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه احتمال بارش برف در ارتفاعات وجود دارد، گفت: از نظر دمایی هم در اواخر هفته کاهش دما را خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه به واسطه وجود ابر و روطوبت‌ها، نهایتا" در همدان تغییرات دما از 6 تا 22 درجه در 24 ساعت گذشته بوده است، افزود: ملایر با 24 درجه گرمترین شهر و رزن با 2 درجه خنک ترین شهر بوده است.

 

زاهدی با بیان اینکه امروز از بعدازظهر وزش باد را خواهیم داشت، افزود: بارش های این هفته به گونه ای نیست که مشکلی برای گردنه های ما پیش بیاید و البته ما در پیش بینی ها چنین چیزی را اعلام نکردیم.

 

وی در خصوص اظهارنظر در خصوص احتمال بار ش برف در گردنه‌های استان همدان، گفت: ما در ارتفاعات احتمال بارش خفیف برف را داریم اما اینقدر بارش برف زیاد نیست و تداوم ندارد که موجب مسدودشدن راهها شود و مشکلی ایجاد کند.

 

کارشناس هواشناسی استان همدان افزود: در این هفته نهایتا" استان همدان در مجموع 10 میلی متر باران را داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: عمده بارشهای ما در استان همدان در این هفته باران است و بارش برف هم در ارتفاعات است که آنچنان تردد وسایل نقلیه وجود ندارد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal