آخرین اخبار

18. آبان 1399 - 13:44   |   کد مطلب: 37308
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه به خاطر بارندگی برخی محورهای همدان لغزنده است گفت: رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد وقوع تصادفات به ویژه واژگونی خودروها نباشیم

به گزارش آوای سیدجمال، رضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت جاده‌های استان به علت بارش باران اظهار کرد: در تمام حوزه استحفاظی بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

 

وی با بیان اینکه به خاطر بارندگی امروز برخی محورهای استان لغزنده است گفت: چون اولین بارش فصل پاییز را شاهد هستیم این لغزندگی‌ها خطرناک است و رانندگان باید در رانندگی احتیاط کنند.

 

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد مورد فوتی در تصادفات نبودیم افزود: در حال حاضر جاده خلوت است و ترافیکی را شاهد نیستیم.

 

وی با اشاره به اینکه صبح در گردنه‌ها شاهد مه‌گرفتگی بودیم و اکنون مشکلی وجود ندارد افزود: چون جاده‌ها خلوت و وضعیت بارانی را شاهد هستیم رانندگان در جاده‌ها با سرعت بالا نروند که امکان واژگونی خودروها وجود دارد.

 

عزیزی با تاکید به اینکه باید رانندگان در گردنه‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند، خواستار توجه به این موضوع در جلوگیری از وقوع تصادفات به ویژه واژگونی خودروها شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal