آخرین اخبار

2. آذر 1399 - 13:27   |   کد مطلب: 37446
جانشین پلیس راه استان همدان از لغزنده بودن سطح جاده‌های همدان خبر داد و گفت: رانندگان در حین تردد در جاده‌ها تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، غلامعلی همایی در گفت‌وگو با خبرگار ما با اشاره اینکه عبور و مرور خودروها در جاده‌های مواصلاتی استان عادی است اظهار کرد: در ورودی و خروجی وضعیت عادی عبور و مرور را شاهد هستیم.

 

وی با بیان اینکه سطح جاده‌ها لغزنده است و بارش باران قطع شده، گفت: در حال حاضر هوا ابری است و سطح گردنه دخان، آوج و اسدآباد مه‌گرفتگی غلیظ را شاهد هستیم.

 

جانشین پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه بارش برف را در سطح جاده‌ها نداریم اما رانندگان با تجهیزات کامل باشند افزود: رعایت فاصله طولی، عدم استفاده از تلفن همراه و بستن کمربند ایمنی از سوی رانندگان در جلوگیری از تصادفات حائز اهمیت است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر سطح جاده‌های برون‌شهری لغزنده است و به هیچ وجه رانندگان توقف نکنند گفت: آنها قبل حرکت از پر بودن باک بنزین و سالم بودن بخاری و برف پاکن خودروی خود مطمئن و حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

 

همایی در خصوص کنترل تردد خودروهای غیربومی عنوان کرد: هرآنچه ستاد مقابله با کرونای استان مصوب کرده ما موظف به اجرا هستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal