آخرین اخبار

19. آبان 1399 - 9:34   |   کد مطلب: 37312
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان گفت: آرایشگاه‌های زنانه همدان از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، احمد گازرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگارما در همدان، اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان و به منظور کاهش خطر انتقال ویروس کرونا، تمام آرایشگاه‌های زنانه  از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه تصمیم‌‌گیری برای تعطیلی و محدودیت فعالیت اصناف از طریق ستاد مدیریت کرونای استان انجام و اعلام می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر آرایشگاه‌ها، چندین مورد از اصناف پرخطر نیز باید تعطیل شوند که جزئیات آن فردا ابلاغ می‌شود.

 

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان از اعمال محدودیت زمانی فعالیت کسبه و مراکز خرید خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد استانی مدیریت کرونا، از روز 20 آبان تمامی واحدهای صنفی و کسبه باید  از ساعت 6 عصر تعطیل شوند.

 

گازرانی با بیان اینکه تمامی این تصمیمات برای کاهش و کنترل آمار ابتلا به کرونا در استان است، اظهار داشت: بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت و ناظران بهداشتی بر عملکرد واحدها و اجرای صحیح مصوبات نظارت خواهند کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه خطر انتقال کرونا در اماکن عمومی و پرجمعیت بیشتر است، گفت: استفاده از ماسک، شست‌و‌شوی مرتب دست‌ها، ضدعفونی محیط و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین راه‌های پیشگیری از کرونا است.

 

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان گفت: واحدها و صنوفی که نسبت به دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا بی توجه باشند  به عنوان واحد متخلف پلمب می‌شوند.

منبع تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal