آخرین اخبار

29. مرداد 1399 - 13:17   |   کد مطلب: 36595
به دنبال دریافت پیام مردمی در خصوص بازگشایی دو سالن ورزشی کارگران و ولیعصر شهر اسدآباد، سرپرست اداره ورزش و امور جوانان این شهرستان گفت: متولی باشگاه کارگران اداره کار است و به آنان تذکر داده‌ایم.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح امروز پیام مردمی را از یکی از مسئولان باشگاه‌های ورزشی شهرستان که نامش در نزد رسانه به امانت است، دریافت کردیم که:
"چرا سالن ما باید به علت کرونا تعطیل باشد ولی سالن کارگران و سالن ولیعصر باز! اگر کرونا هست، داخل سالن  کارگران و ولیعصر هم هست و اگر قانون هست برای همه باشد. درخواست دارم از نماینده، فرماندار و دادستان شهر که پیگیری کنند.

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در این زمینه گفت: با مسئول سالن ورزشی ولیعصر صحبتی کردیم و اعلام کردند که تعطیل است، در مورد باشگاه کارگران هم متولی اداره کار است و اخطار لازم را داده ایم اما چون زیر نظر ما نیست نمی‌توانیم کار دیگری کنیم و به مسئولان از جمله فرمانداری هم اطلاع دادیم.

حمیدرضا رجبی گفت: ما تنها نظارت بر اماکن ورزشی را بر عهده داشته و قانون اجرایی نداریم و تنها می‌توانیم به مسئولان بالادستی گزارش دهیم.

وی به تعداد افراد کم افراد در سالن اشاره ای کرد و گفت: در گذشته سالن‌های ما بالای دو هزار نفر حضور داشتند و امروز که 8 الی 10 نفر در سالن به اندازه برق مصرفی سالن ارزش ندارد و نمی‌دانم چرا حاضر می‌شوند، به صرفه نیست.

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد ادامه داد: حضور 8 الی 10 نفر در سالن‌ها هم پیش می آید.

وی با بیان اینکه ما اعلام کردیم که سالن های ورزشی تعطیل هستند و  البته پیگیری هم می‌کنیم بسته هستند، گفت: وقتی دولت یک مصوبه می‌دهد که بنده کارمند باید این مصوبه را رعایت کنم، و این مورد برای سالن‌های سپاه، آموزش و پرورش، کار و رفاه اجتماعی هم صدق می‌کند و باید خود این سازمان و ادارات که متولی سالن هستند، باید پیش قدم و نسبت به اجری مصوبه اقدام کنند.

رجبی تأکید کرد: حال اینکه اداره کار که متولی باشگاه کارگران را اسدآباد است، چرا پیش قدم تعطیلی سالن ها نمی‌شود، تخلف می‌کند نمی دانیم باید چکار کنیم.
اگر چه سرپرست اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد پاسخ سؤالات ما را داد اما قانع نشدیم و به همین دلیل بار دیگر با طرح سؤالات چند موضوع را متذکر می شویم:

درست است که متولی باشگاه کارگران اداره کار و رفاه اجتماعی است اما نظارت برعهده اداره ورزش است!

براستی مگر باشگاه‌ها تعطیل نیست، پس چرا برخی قانون می‌شکنند و اقدام به بازگشایی کردند و این موضوع نشان می‌دهد که کمترین نظارت بر اماکن ورزشی حتی خصوصی انجام می‌شود.

 

این توجیه است که چون تعداد افراد در سالن کم است، پس مشکلی برای بازگشایی آنان نیست، کمااینکه که ممکن است بسیاری از سالن‌ها هم به اینگونه باشد و نباید توقع داشت با وجود مصوبه دولتی مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی بازگشایی شوند
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal