آخرین اخبار

23. آبان 1399 - 17:03   |   کد مطلب: 37358
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی همدان با بیان اینکه ۳۱ شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی مصوب در استان ایجاد شده، افزود: از این میزان ۲۸ مورد به بهره‌برداری رسیده و امکان استقرار صنایع را دارند و سه شهرک نیز درحال آماده سازی برای بهره برداری است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدرضا بادامی» روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۰۵ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی استان در قالب قرارداد های یاد شده به سرمایه گذاران واحدهای تولیدی اختصاص یافته است. 

 

 

او تصریح کرد: انعقاد این قراردادها در شرایط تحریم و بیماری کرونا نشان از تلاش و همت مجموعه مدیریتی استان برای رونق تولید و افزایش انگیزه برای سرمایه گذاری در این منطقه دارد.

 

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی همدان با بیان اینکه ۳۱ شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی مصوب در استان ایجاد شده، افزود: از این میزان ۲۸ مورد به بهره‌برداری رسیده و امکان استقرار صنایع را دارند و سه شهرک نیز درحال آماده سازی برای بهره برداری است.

 

 

بادامی با بیان اینکه دولت زیرساختهای مورد نیاز را در شهرک های صنعتی فراهم کرده است، گفت: راه‌اندازی صنایع در شهرک ها از لحاظ تامین انشعاب آب، برق و گاز به صرفه و صلاح سرمایه گذاران است زیرا در این مناطق هزینه‌ها سرشکن شده و از نظر امنیت و سهولت دسترسی به امکانات نیز به نفع مجریان طرحها است. 

 

 

طبق آمارهای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، یک هزار و ۶۶ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در این استان فعالیت دارند که بخش زیادی از این صنایع در شهرک های صنعتی مستقر هستند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal