آخرین اخبار

22. آبان 1399 - 11:50   |   کد مطلب: 37348
کیومرث سرمدی با بیان اینکه طبق آخرین آمار شرکت برق استان همدان، میزان هزینه برق مصرفی بخش شهرک صنعتی اسدآباد کمترین میزان در سطح استان دارد، گفت: این نشان می‌دهد صنعت در اسدآباد غریب مانده است و نیاز به جذب سرمایه‌گذار و البته حل مشکلات تولیدکنندگان دارد.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با ابراز امیدواری از فعالیت برخی از کارگاههای تولیدی در این شهرک، اظهار کرد: فعال بودن برخی از این واحدها نشان از حیات و اشتغال  زندگی می دهند.

 

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در شهرک صنعتی اسدآباد، تصریح کرد: در این شهرک مشکلاتی مانند نبود زیرساخت مانند تلفن، راه ارتباطی وجود دارد که انتظار می‌رود مدیر این شهرک با ارتباط گیری با سرمایه گذاران این واحدها مشکلات را بررسی و حل و فصل کند چرا که بسیاری از مشکلات قابل حل است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه صنعت در اسدآباد غریب مانده است، افزود: طبق آخرین آماری که شرکت برق استان داده و بنده دیدم، متاسف شدم که میزان هزینه برق مصرفی بخش شهرک اسدآباد کمترین میزان در سطح استان دارد و این نشان از این دارد که صنعت در این شهرستان غریب مانده است.

 

وی تأکید کرد: ما باید در بخش صنعت و اشتغالزایی بیشتر سرمایه گذاری کنیم تا بتوانیم به آن اهداف عالی جمهوری دولت و مجلس برسیم.
سرمدی با بیان اینکه بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل شده، بدهی های بانکی است و بخش دیگر زیر ساختی؛ افزود: البته در این شهرکم زیرساختهای خوبی مهیا است و نیاز به تعامل بیشتر مردم دارد.

 

وی به مشکلات کارگاه تولیدی سبدسازی میوه اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلیل عدم نظارت مسئولان نظارتی بر کیفیت کالاها در برخی از کارگاهها موجب می‌شود که برخی از کالاها به لحاظ عدم استحکام تولیدی و عدم رعایت موارد بهداشتی با قیمت ارزان به بازار ارائه شود و عملاً تولید استاندارد و با کیفیت روی دست تولیدکنندگان می ماند و این امر جای نگرانی دارد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تأکید کرد: انتظار می‌رود که ناظرین بر عملکرد واحدهای تولیدی، گرفتاریها و مشکلات را و نظارت لازم را که وظیفه قانونی آنها است، اعمال کنند.

 

وی با بیان اینکه در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی  یک عزم جدی در کشور ایجاد شده ، افزود: ما باید از مشکلات تولیدکنندگان در مواردی مانند مشکلات اداری و به تعبیری کاغذ بازی‌ها کم شود، البته این عزم جدی شروع شده و این یک واقعیت است که ما با مراجعه این عزیزان به ادارات و استعلامات ای که دارند باید تسریع شود تا بتوانند تولید کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal