آخرین اخبار

26. آبان 1399 - 8:39   |   کد مطلب: 37382
رئیس بیمارستان قائم(عج) اسدآباد از توسعه و تجهیز بخش ICU این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، اسماعیل توتونچی به تشریح برخی اقدامات بیمارستان قائم(عج) اسدآباد پرداخت و اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح خدمات تشخیص طبی و درمانی و بهبود کیفیت و رفاه حال بیماران و همراهان کاهش نگرانی مراجعین با مساعدت معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد طی یک ماه اخیر در بیمارستان قائم(عج) اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

 

وی به ساماندهی فضای بخش اورژانس بستری(تنفسی و غیر تنفسی) بیمارستان قائم(عج) اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث جداسازی بیماران کرونایی از غیر کرونایی در مراجعه به اورژانس می‌شود.

 

 

رئیس بیمارستان قائم(عج) شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: توسعه و تجهیز بخش "آی سی یو" در فضای جدید به منظور ارتقای تعداد تخت ICU برای بیماران نیازمند به اقدام تنفسی از دیگر اقدامات است.

 

 

وی به تامین حداکثری داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی به منظور جلوگیری از کمبود و کسری در تامین دارو اشاره کرد و گفت: مهمترین توصیه به مردم و شهروندان اسدآباد این بوده که بهترین راه حل معضل کرونا، رعایت فاصله اجتماعی افراد در بیرون از خانه و شستن مرتب دست‌ها و مایحتاج منزل است که از بیرون تهیه می‌شود.

 

توتونچی تاکید کرد: با توجه به شروع فصل سرما ممکن است علائم سرماخوردگی به اشتباه کرونا تلقی شود که این مسئله نباید بیماران را نگران کند بلکه با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از مایعات زیاد و ایجاد قرنطینه فردی در خانه، این مشکل رفع خواهد شد.

 

 

وی تاکید کرد: بیماران بدانند در صورت تنگی نفس و سرفه خصوصا هنگام فعالیت که متوجه می‌شوند، می‌توانند به درمانگاه ۱۶ ساعته بهداشت یا اورژانس بیمارستان مراجعه کنند، در غیر این صورت نگرانی نداشته باشند زیرا با خوردن مایعات، رعایت بهداشت فردی و با توکل بر خداوند بهبودی حاصل خواهد شد.

 

رئیس بیمارستان قائم(عج) اسدآباد خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای ارباب رجوع بیمارستان، تمهیداتی اندیشیده شده که هیچ‌گونه نگرانی در باب انتقال بیماری به دیگران یا از دیگران به خود نداشته باشند.

منبع: روابط عمومی دانشکده

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal