آخرین اخبار

28. آبان 1399 - 13:13   |   کد مطلب: 37408
معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از معرفی اعضای جدید هیئت‌رئیسه خانه مطبوعات استان همدان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید فروتن ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات استان همدان ۲۱۱ نفر حق رأی داشتند که از این تعداد ۱۷۰ نفر معادل ۸۰ درصد از اعضا در انتخابات شرکت کردند.

 

وی افزود: در این دوره ۳۳ نفر از اهالی رسانه کاندیدا شدند که از این تعداد هفت نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

وی با اعلام اسامی برگزیدگان، گفت: در بخش مدیران مسئول، محمدرضا خوش‌گفتار با ۷۸ رأی و زهره پوروهابی با ۵۶ رأی به عنوان اعضای اصلی و نصرت‌اله طاقتی‌احسن با ۴۹ نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

 

فروتن همچنین عنوان کرد: مهرداد حمزه با ۷۹ رأی، فرشید گل‌محمدی با ۶۴ رأی و اشکان یوسفی با ۵۵ رأی به عنوان اعضای اصلی و حمیدرضا جلیلی با ۴۹ رأی و شکیبا کولیوند با ۴۳ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل بخش خبرنگاران انتخاب شدند.

 

وی با بیان اینکه غلامرضا فریدونی با ۱۰۲ رأی از بخش مدیران مسئول روزنامه‌های سراسری و مجید ملکیان به عنوان عضو علی‌البدل معرفی شدند، عنوان کرد: در بخش نمایندگان خبرگزاری‌ها مریم شهابی باهر با ۷۴ رأی عضو اصلی و علی ثقفی با ۵۶ رأی عضو علی‌البدل شدند.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در بخش بازرسی اسداله ربانی‌مهر ۶۵ رأی و مجید مختاری ۵۸ رأی به دست آوردند و به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند و احسان مطهری نیز با ۵۵ رأی عضو علی‌البدل شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal