آخرین اخبار

30. آبان 1399 - 12:25   |   کد مطلب: 37425
یک نماینده مجلس در پیامی به کادر درمانی؛
چشم مردم به دستان با کفایت شما در خط مقدم مبارزه با کرونا است
کیومرث سرمدی در پیامی از ایثار کادر درمان این شهرستان و همراهی خانواده های آنان در طول 7 ماه مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: باتوجه به گسترش تهاجمی ویروس کرونا در سراسر کشور بعد از مدد و یاری خداوند و توجهات حضرت ولیعصر(عج) چشم مردم به دستان با کفایت شما در خط مقدم مبارزه با کروناست.

به گزارش آوای سیدجمال، نماینده مردم اسدآباد در مجلس پیامی خطاب به کادر درمان و مدیران دانشکده علوم پزشکی اسدآباد صادر کرد.

 

در این پیام آمده است:

 

مدیریت محترم دانشگاه علوم پزشکی برادر ارزشی جناب آقای دکتر صالحی؛

معاونین محترم دانشکده علوم پزشکی برادران و خواهران گرامی؛

پزشکان، پرستاران، بهیاران، بهورزان و کارکنان اداری و اجرایی و خدماتی شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان؛

باتوجه به گسترش تهاجمی ویروس کرونا در سراسر کشور بعد از مدد و یاری خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر(عج) چشم مردم به دستان با کفایت شما عزیزان کارکنان زحمت کش در خط مقدم مبارزه با کروناست.

اینجانب به نمایندگی از مردم خوب و قدرشناس شهرستان متواضعانه به دستان درمانگرتان بوسه‌ی افتخار می‌زنم و صمیمانه از شما عزیزان سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا و همچنین از ایثار و همراهی خانواده‌های عزیزتان صمیمانه قدردانی می‌کنم.

آنچه مشهود است در سطح کشور نسبت به چند ماه گذشته گسترش تقریباً ۷ برابری این بیماری را شاهدیم و این محصور و مخصوص اسدآباد نیست و قطعا نافی زحمات و جدیت شما عزیزان در مبارزه بی امان با ویروس کرونا نخواهد بود.

ضمن تشکر صمیمانه از مدافعان سلامت در شهرستان در این مسیر تا شکست کرونا در کنارتان خواهم ایستاد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal