آخرین اخبار

21. آبان 1399 - 8:09   |   کد مطلب: 37334
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: سپاه ناحیه اسدآباد و بسیج از تمام ظرفیت‌ها خود در راستای برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی در مقابله با کرونا ویروس استفاده خواهد کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ امیدعلی الیاسی در دیدار با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ضمن تقدیر از کادر ایثارگر بهداشت و درمان، مدافعین سلامت و کارکنان پشتیبانی و مدیریتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بر رعایت مصوبات ستاد مقابله با کروناتأکید کرد.

 

وی بیان داشت: سپاه و بسیج در بحث قرنطینه‌سازی، راه‌اندازی ایستگاه تب سنجی، ضدعفونی شهرستان و غربالگری، ۷۰۰ نیروی آماده و آموزش دیده بسیجی در اختیار دارد و در این زمینه‌ها، همگام با ارگان‌های دیگر پای کار بوده و خواهد بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه هرجا و در هر زمینه‌ای متناسب با نیاز دانشکده علوم پزشکی، سپاه و بسیج با تمام توان در کنار دانشکده است، افزود: بسیج دارای نیروهای توانمندی است که آماده ارائه خدمات در این زمینه‌ها هستیم.

 

وی گفت: فرهنگ‌سازی و اقناع‌سازی مردم می‌تواند، نقش به سزایی در کاهش ورودی به بیمارستان ایفا کند.

 

الیاسی ابراز داشت: محوریت علوم پزشکی باید تقویت و حفظ شود و همه ارگان‌ها با این محوریت در کنترل و مدیریت شیوع این ویروس، کمک کار این حوزه باشیم.

 

وی در پایان افزود: سپاه ناحیه اسدآباد و بسیج از تمام ظرفیت‌ها خود در راستای برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی در مقابله با کرونا ویروس استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal