آخرین اخبار

3. آذر 1399 - 12:55   |   کد مطلب: 37455
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از فعالیت سامانه بارشی جدید در اواخر هفته خبر داد و گفت: در اکثر نقاط استان احتمال کاهش چهار تا ۶ درجه‌ای دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه آسمان استان نیمه‌ابری تا تمام‌ابری، همراه با بارش پراکنده باران است اظهار کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی چند روز گذشته، بارش باران و ریزش برف در گردنه‌ها، موجب سیرابی دشت‌های استان شد.

 

وی با اشاره به اینکه به دنبال خروج سامانه بارشی دما در اکثر نقاط استان بین چهار تا ۶ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد افزود: پیش بینی می‌شود دمای کمینه برخی از نقاط به چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر برسد.

 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ورود سامانه جدید بارشی از روز پنج شنبه به استان خبر داد و گفت: دمای فعلی همدان ۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 

وی در ادامه به بالا بودن رطوبت نسبی بخصوص در انبارهای سیب زمینی اشاره کرد و افزود: شرایط برای فعالیت عوامل پوسیدگی بسیار مساعد است از همین رو توصیه می‌شود در اسرع وقت نسبت به انجام تهویه و سورتینگ غده‌های سیب‌زمینی اقدام شود.

 

باقری شکیب در پایان تصریح کرد: تنظیم دما، شرایط محیطی دامداری‌ها و در صورت نیاز ایجاد موانع در برابر نفوذ هوای سرد به محیط آنها ضروری است.

منبع: فارس

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal