آخرین اخبار

5. آذر 1399 - 12:16   |   کد مطلب: 37474
جانشین پلیس راه استان همدان گفت: مه غلیظ بیشتر مناطق استان را فرا گرفته به نحوی که میزان دید افقی در محورهای برون شهری به ویژه در گردنه های اسدآباد به کمتر از ۳۰ متر کاهش یافته است.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ غلامعلی همایی روز چهارشنبه در گفت وگو با ما اظهار داشت: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی غلیظ و محدودیت دید در تمامی جاده های برون شهری استان همدان هستیم.

 

وی از رانندگان خواست هنگام مه گرفتگی با نور پایین حرکت کرده و از سبقت در مسیرهای دوطرفه و توقف در سطح سواره رو جاده ها و همچنین سرعت غیرمجاز پرهیز کرده و فاصله طولی را نیز رعایت کنند.

 

جانشین پلیس راه استان همدان بیان کرد: استفاده از چراغ مه شکن و روشن کردن فلاشرها در زمان مه گرفتگی ضروری است، همچنین رانندگان از منتهی الیه سمت راست تردد کرده و سیستم تهویه خودرو خود را روشن نگهدارند.

 

وی افزود: انحراف به چپ نیسان و برخورد با سواری پراید منجر به مرگ راننده پراید و مجروح شدن ۲ نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه شد.

 

جانشین پلیس راه استان همدان اظهار داشت: مسیر ۶۰ کیلومتری غارعلیصدر که از بلوار نجفی شهر همدان شروع شده و به این غار تفریحی ختم می شود یکی از مسیرهای پرترافیک و حادثه خیز استان است که هر ساله شمار زیادی از رانندگان و مسافران در این مسیر جان می بازند.

 

سرهنگ همایی بر نصب روشنایی، تعریض جاده و قرار دادن نیوجرسی(مانع حفاظتی) برای جدا کردن مسیرهای رفت و برگشت به منظور ایمن سازی این مسیر حادثه خیز تاکید کرد.

 

درهمین ارتباط و به گفته «ارتین کمالی» مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان، ۲۱۴ نفر شامل ۱۶۵ مرد و ۴۹ زن در سوانح رانندگی درون و برون شهری استان از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال جان خود را از دست دادند.

 

به گفته وی، نیمه نخست امسال ۲۹ نفر در سوانح رانندگی درون شهری، ۱۴۰ نفر در سوانح برون شهری، ۲۳ نفر در تصادفات مسیرهای خاکی و روستایی و ۲۲ نفر در حوادث سایر جاده‌های استان جان باختند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal