آخرین اخبار

19. آذر 1399 - 9:26   |   کد مطلب: 37604
شیرزاد جمشیدی بابیان اینکه 400 کیلومتر از شبکه برق استان همدان به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود، گفت: سهمیه شهرستان اسدآباد از این میزان ۲۵ کیلومتر است که به زودی ابزار و مورد نیاز اجرای طرح در اختیار شرکت توزیع برق شهرستان قرار می‌گیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، شیرزاد جمشیدی مدیرعامل برق استان همدان روز چهارشنبه در دیدار با سرپرست فرماندار شهرستان اسدآباد اظهار داشت: میزان اعتبار مورد نیاز در سال ۱۴۰۰ برای اجرای طرح کابل خود نگهدار سطح استان همدان افزون بر ۷۰ میلیارد تومان است.  

 

وی با اشاره به اینکه امسال اجرای ۲۵۰ کیلومتر کابل خودنگهدار در استان همدان در دستور کار قرار دارد، افزود: سهمیه شهرستان اسدآباد از این میزان ۲۵ کیلومتر است که به زودی ابزار و مورد نیاز اجرای طرح در اختیار شرکت توزیع برق شهرستان قرار می‌گیرد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد نیز دراین دیدار با اشاره به توسعه زیرساخت برق شهرک صنعتی شهرستان، گفت: شهرک صنعتی نیازمند ۱۰ مگاوات برق برای سرمایه گذاران جدید است که تاکنون برای ۵.۵ مگاوات آن درخواست داده شده است.

 

«سعید کتابی»، برق را یکی از ارکان توسعه منطقه دانست و افزود: با اقدامات انجام شده در سال های اخیر میزان قطعی برق در سطح استان کاهش چشمگیری داشته که این امر نشان از تکمیل و تقویت زیرساخت های برق کشور دارد.

 

شرکت توزیع نیروی برق استان همدان دارای ۷۵۷ هزار مشترک مصرفی در بخش های مختلف است.

منب

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal