آخرین اخبار

26. آذر 1399 - 9:20   |   کد مطلب: 37671
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اسدآباد خبر داد
تبدیل حسینیه بهشت زهرا(س) اسدآباد به موزه دفاع مقدس
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اسدآباد گفت: حسینیه بهشت زهرا (س) در آینده نزدیک به موزه دفاع مقدس شهرستان اسدآباد تبدیل می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین شیری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: تندیس سه شهید خلبان دیارسیدجمال در میدان آزادگان نصب می‌شود و کارهای عمرانی نیز در این میدان آغاز شده است.

 

وی تصریح کرد: به جز تندیس سه خلبان شهید، ماکت یک هواپیمای نظامی نیز در ابعاد واقعی ساخته و در این میدان نصب خواهد شد .

 

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اسدآباد با بیان اینکه مجسمه فعلی میدان آزادگان نیز به میدان جانبازان منتقل می‌شود، بیان کرد: کارهای بهسازی در میدان جانبازان نیز آغاز و نورپردازی آن نیز انجام خواهد شد .

 

وی همچنین بیان کرد: برای اِلمان شهدای گمنام پارک جنگلی یک قرارداد یک میلیارد و 500 میلیون تومانی با پیمانکار منعقد شده است و در این نقطه نیز نقشه و طراحی حرفه ای و استانداردی ساخته خواهد شد.

 

شیری علت تأخیر چند ساله در برخی پروژه‌ها همانند شهدای گمنام پارک جنگلی را تحقق نیافتن کل بودجه شهرداری اعلام کرد و گفت: بیلبورد جدید ساخت هشت سردار شهید شهرمان نیز در سه بیلبورد با ابعاد ۴ متر در ۷ متر در حال ساخت است و ساخت دو بیلبورد از این سه بیلبورد تا اواخر هفته به اتمام می‌رسد و پس از انجام زیرساخت عمرانی در نقاط ورودی و خروجی شهر نصب خواهد شد.

 

عضو شورای شهر اسدآباد ادامه داد: حسینیه بهشت زهرا (س) در آینده نزدیک به موزه دفاع مقدس شهرستان تبدیل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ساخت این حسینیه ماحصل تلاش پدران گرانقدر شهدای اسدآباد است، عنوان کرد: این موزه دارای آیین نامه خواهد بود.

 

شیری همچنین اضافه کرد: از نویسندگان و فعالین حوزه ادبیات در بخش مقاومت می‌خواهیم با کمک و نظردهی به شهرداری و شورای شهر کمک حال این دو مجموعه در ترویج فرهنگ شهادت باشند.

 

وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر آماده تهیه فرهنگنامه جامع اسدآباد در حوزه مقاومت هستند به طوری که بر مبنای این ایده نقش اسدآباد در انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرمین مقدس به رشته تالیف درخواهد آمد.

 

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اسدآباد در پایان گفت: متاسفانه ما در برندسازی شهدای شهرمان ضعیف عمل کرده‌ایم و لازم است یک شهید به عنوان نماد مقاومت در اسدآباد را با سازوکاری صحیح برجسته کنیم.

منبع:بسیج

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal