آخرین اخبار

29. آذر 1399 - 13:32   |   کد مطلب: 37703
سیدعلی موسوی با اشار به اینکه یکی از شغل های پر خطر و زحمت کش امروز شغل پرستاری است، گفت: برخهی از کادر درمانی که در سالهای قبل در کنار ما بودند و در جشن روز پرستار شرکت می‌کردند، امروز برای همیشه از میان ما رخت بر بستند.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در پیامی روز پرستار را به پرستاران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 

پنجم جمادی الاول مصادف است با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س)  و روز پرستاراست. یکی از شغل های پر خطر و زحمت کش پرستاران هستند.

پرستاران و پزشکان بعنوان مدافعان خط اول مبارزه با کرونا واقعا جان خود را کف دست گرفته‌اند و این روزها برای نجات جان بیماران کرونایی شبانه روز و بدون وقفه  مشعول خدمت و ایثار و فداکاری هستند.

کسی که وقت سحر سخت کوش و بیدار است فرشته ایست که نام خوشش پرستار است. سلامتی وجودش بخواهم از یزدان یقین که حافظ او، ذات پاک دادار است.

 تشکر فراوان از تعهد و اخلاصتان امیدواریم ستاره‌ی زندگی و  آفتاب مهرتان پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد و همواره دعای بیماران و خانواده ها برای سلامت شما باشد.

 

حضرت  رسول اکرم(ص) میفرماید:
کسی که برای برآوردن نیاز بیماری تلاش ‏کند، خواه نیاز او برآورده شود یا نه، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان ‏پاک می ‏گردد.

 

واژه ی زیبای “پرستار” یعنی:
پ: پیمان خون بستن برای مهر و ایثار
ر: رفتن به سوی خدمت خلق
س: سربلند و ساده زیست و سختکوش
ت: تکمیل کننده کار طبیبان
ا: الگوی او مظهر تقوا، زینب کبری(س)
ر: راضی و خوشنود از رحمت خدا.

 

ازدرگاه ایزد منان  سلامتی و سعادت  پرستاران  و پزشکان و کادر درمانی خواستاریم و.... برای عزیزان  کادر درمانی  که در سالهای قبل در کنار ما بودند و در جشن روز پرستار شرکت میکردند و این جشن در بیمارستانها  با هم میگرفتیم  و تبریک و شادباش میگفیم و .....اکنون برای همیشه  از میان ما رخت بر بستند  و در راه نجات بیماران  جزء مقربان درگاه الهی قرار گرفتند و جان عزیز خود را  در طبق اخلاص قراردادند تا بیماران کرونایی را نجات پیدا کنند ولی در این  راه به درجه عالی شهادت رسیدند طلب آمرزش الهی داریم. همچنین برای همه شما عزیزان و خانواده های محترم سلامتی و صبر و سعادت  مسئلت داریم.

             سیدعلی موسوی 
رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal