آخرین اخبار

7. دى 1399 - 8:42   |   کد مطلب: 37770
سرهنگ افشین یاری فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، از دستگیری شش سارق و کشف چهار فقره انواع سرقت در دو روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ افشین یاری,فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد اظهار داشت: با تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در اسدآباد اجرا شد.

 

وی افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، شش سارق دستگیر و چهار فقره انواع سرقت شامل: سرقت خودرو، موتورسیکلت و اماکن خصوصی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در ادامه از دستگیری هفت متهم دیگر به دلیل ارتکاب سایر جرایم در این مدت خبر داد و بیان کرد: در خلال اجرای طرح‌های انتظامی علاوه برکشف مقداری انواع مواد مخدر تعداد چهار دستگاه خودرو مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 

یاری با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: موارد مشکوک را به مرکز فوریت پلیسی۱۱۰ گزارش دهند و انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را  در خصوص عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهی پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal