آخرین اخبار

9. دى 1399 - 8:44   |   کد مطلب: 37790
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد
کاهش ۵۰ درصدی تلفات انسانی و تصادفات خسارتی در اسدآباد
سرهنگ افشین یاری از کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌های انسانی و تصادفات خسارتی درون شهری در اسدآباد خبر داد و گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از بروز تصادفات و خسارت‌های مالی و جانی، ۱۰ درصد جرائم اعمال شده و ۲۴ درصد افزایش توقیف خودروهای مزاحم و متخلف را داشتیم.

سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با ارائه عملکرد ۹ ماهه نخست سالجاری در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته، اظهار کرد: در طی این مدت ۳۷ درصد کاهش تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی درون شهری را داشتیم.

 

وی اصلاح نقاط حادثه‌خیز ، آموزش گسترده قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حضور پر رنگ همکاران در سطح معابر و محورها، همکاری خوب مردم و همراهی مسئولان را از اهم اقدامات انجام شده در این مدت دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: تصادفات جرحی در ۹ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۲۲ درصد کاهش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی اعمال جرائم در این مدت، گفت: به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از بروز تصادفات و خسارت‌های مالی و جانی، این جرائم اعمال شده و حتی توقیف خودروهای مزاحم و متخلف نیز ۲۴ درصد افزایش داشته است.

یاری از افزایش ۴۴ درصدی کشفیات انواع موادمخدر در طی ۹ ماهه، گفت: از آنجا که مقابله با سوداگران مرگ و عرضه‌کنندگان موادمخدر ، یکی از اولویت های مأموریتی پلیس در سال‌جاری به شمار رفته، اجرای طرح های انتظامی در پاکسازی نقاط آلوده و همچنین مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر با جدیت تمام ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد افزود : در این مدت دستگیری سارقان ۴۱ درصد و کشف انواع سرقت ها ۳۵ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal