آخرین اخبار

14. دى 1399 - 9:11   |   کد مطلب: 37838
همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی یک تیم پزشکی بسیجی به روستای محروم در اسدآباد اعزام و خدمات پزشکی درمانی رایگان به اهالی روستا ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، همزمان با ۱۳ دی ماه، سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، کانون بسیج جامعه پزشکی اسدآباد، تیم پزشکی تخصصی خود را به روستای ملاولی در منطقه چهاردولی اعزام‌ کرد.

در این تیم اعزامی که متشکل از پزشکان متخصص زنان و زایمان، داخلی، چشم پزشکی، اطفال و پزشک عمومی بودند، عملیات غربالگری و درمان بیماران آن منطقه را با توزیع داروی رایگان انجام شد.

در راستای بیماریابی کرونا، برای اولین بار کارشناسان بسیجی واحد پیشگیری معاونت بهداشتی اقدام به رپیت تست کردند، در این اردو با توزیع بسته‌های آموزشی مطالب مرتبط با بیماری کرونا را به مردم روستا آموزش داده شد.

در این اردوی جهادی که گروه‌های جهادی بنیاد فضل شهیدان رستمی، شهدای فرهنگی و طلاب و روحانیون جهادی نیز حضور داشتند، اقدامات از قبیل توزیع بسته های بهداشتی رایگان، رفع اشکالات درسی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، پاسخگویی به سئوالات شرعی و مشاوره، توزیع غذای نذری گرم رایگان بین اهالی این روستا انجام شد.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal