آخرین اخبار

18. دى 1399 - 11:24   |   کد مطلب: 37883
سرهنگ علي اسد بيگي از دستگيري باند 4 نفره سارقان غير بومي منزل خبر داد و گفت: یکی از این سارقان اعتراف کرد كه سرقت هاي زيادي در استان هاي تهران شيراز، اصفهان، قم و مرکزي داشتند.

سرهنگ علي اسدبيگي،  رئيس پليس آگاهي استان همدان در گفتوگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  اظهار کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در مناطقی از شهر همدان با اين شيوه كه سارقان در ايام پاياني هفته و در ساعات 1900 الي 2300 با شناسايي منازل ويلايي پس از اطمينان از خالي بودن از سکنه اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشياء کم حجم مي کردند که با توجه به سريالي و باندي بودن سرقت ها موضوع به صورت ويژه در دستور کار كارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

 

وی با اشاره به غیر بومی بودن سارقان براساس شواهد و مستندات، گفت: اکيپي از كارآگاهان مبارزه با سرقت و كاركنان يگان امداد شهرستان همدان با اجراي ايست و بازرسي در کليه ورودي و خروجي هاي شهر پس از چند ساعت به يك دستگاه خودروي پژو پارس با 4 سرنشين مشکوک شدند.

 

رئيس پليس آگاهي استان همدان با بیان اینکه در بازرسي از این خودرو، تعدادي پيچ گوشتي و گوشي تلفن همراه نوکيا ساده و سيم کارت هاي خشك کشف شد، افزود: پس از انتقال متهمان به پليس آگاهي با استعلام سوابق کيفري آنان، مشخص شد كه همگي داراي سابقه سرقت منزل بوده و یکی از سارقان نيز تحت تعقيب پليس آگاهي مي باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از این سارقان اعتراف کرد كه سرقت هاي زيادي در استان هاي تهران شيراز، اصفهان، قم و مرکزي داشته اند که پرونده به دادسرا ارسال و متهمان با قرار قانوني روانه زندان شدند و موضوع دستگيري آنان به استان هاي مذكور اعلام شد.

 

اسدبیگی در پايان از شهروندان خواست نسبت به ترددهاي داخل محل حساس و هرگونه موارد مشكوك را به مركز فوريت هاي پليسي110 گزارش کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal