آخرین اخبار

23. دى 1399 - 12:10   |   کد مطلب: 37928
امیرعلی گوهری‌مکمل با بیان اینکه متن مستند شهید محمدرسول رضایی نوشته و آماده است، گفت: برای ساخت آن نیازمند حمایت مالی شورای شهر، دستگاههای فرهنگی از جمله بنیاد شهید هستیم.

امیرعلی گوهری‌مکمل، تهیه کننده فیلم کوتاه "شهید محمدرسول رضایی" در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از تألیف و ساخت مستندی درباره شهید شاخص کشوری سال خبر داد و اظهار کرد: یک ماه گذشته فیلم کوتاه شهید محمدرسول رضایی در جشنواره سراسری (کشوری) دفاع مقدس که با میزبانی دانشگاه علوم و معارف قرآنی برگزار شد، برگزیده و رتبه دوم را کسب کرد.

وی گفت: این فیلم کوتاه توسط گروه نمایش و فیلم شهر خنده اسدآباد زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نویسنده و کارگردانی مهدی مرادی و بازیگری امیرعلی گوهری و دانیال قادری ساخته شد.

این تهیه کننده فیلم کوتاه افزود: مدیر تولید این فیلم کوتاه محمد محمدی و حسن رستمی‌حبیب بودند که بنا داریم در صورت حمایت مسئولان مستند این شهید بزرگ را هم بسازیم.

وی با بیان اینکه متن مستند شهید محمدرسول رضایی نوشته و آماده است، گفت: در حال حاضر نیاز به حمایت مالی برای ساخت مستند داریم که انتظار می رود انجمن سینمای ایران، بنیاد شهید، شورا و کمیته فرهنگی شهر  در این زمینه کمک کنند.

گوهری‌مکمل گفت: در این مستند از خانم بگزاده نویسنده کتاب شهید محمدرسول رضایی کمک گرفته ایم و البته موضوعات جالبی از زندگینامه او در دست است که در این مستند آورده شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal