آخرین اخبار

6. بهمن 1399 - 11:51   |   کد مطلب: 38047
معاون شرکت توزیع برق شهرستان اسدآباد گفت: تمام روستاهای دارای سکنه اسدآباد از نعمت برق برخوردار هستند و این شهرستان هیچ روستای بدون برق ندارد.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کریمی در گفت‌وگو با ما، اظهار کرد: مصرف برق شهرستان اسدآباد از ابتدای سال تاکنون ۲۸۷ میلیون کیلووات ساعت بوده که به نسبت مشابه سال گذشته تغییر خاصی نداشته است.

 

وی با اشاره به مدیریت روشنایی معابر افزود: از ابتدای فصل زمستان ۶۶ مگاوات ساعت کاهش مصرف داشته ایم که تعویض ۵۰ درصدی روشنایی معابر بلوارها، تعویض روشنایی بین شهری، تعویض روشنایی معابر پارک ها و فضای سبز در این زمینه نقش مؤثری داشته است.

 

کریمی با اشاره به مشترکین تجاری هم خاطرنشان کرد: طی بازدیدها و بررسی های انجام شده تعداد ۲۰۰ مشترک تجاری با مصرف بالا داشتیم که تابلوهای تبلیغاتی و استفاده از لامپ های رشته ای و مداری از جمله دلایل بالا بودن مصرف انرژی آنها بود و با اخطار لازم این امر مرتفع و ۴۰۰ کیلووات ساعت انرژی صرفه جویی شد.

 

وی در رابطه با حوزه برق صنایع شهرستان نیز یادآور شد: با صنایع شهرستان مکاتبه شده که ۱۰ درصد نسبت به مشابه سال گذشته در دی ماه و بهمن ماه کاهش مصرف انرژی برق داشته باشند ضمن اینکه اقدامات تشویقی برای آنها لحاظ می شود.

 

کریمی در پایان با بیان اینکه در مشکل خاموشی ها که چندی پیش در کشور شاهد بودیم، شهرستان اسدآباد نیز دارای ۶.۶ دهم مگاوات ساعت خاموشی شد که این میزان خاموشی تعداد روز کوتاهی بود، تصریح کرد: امیدواریم با صرفه جویی در مصرف و مدیریت بهینه انرژی توسط مشترکین برق شاهد خاموشی ها نباشیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal