آخرین اخبار

17. بهمن 1399 - 17:28   |   کد مطلب: 38139
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با ابراز نگرانی از موج چهارم کرونا در استان، گفت: تاکنون هزار و ۴۸۸ نفر در استان همدان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد طاهری اظهار داشت: متاسفانه در مدت ۱۰ روز گذشته با افزایش ۱۰۰ درصدی در تعداد شهر‌های نارنجی در سطح کشور مواجه هستیم به گونه‌ای که استان همدان هم از این موضوع مستثنی نیست.

 

وی افزود: در حال حاضر شهر‌های نارنجی شامل بهار، تویسرکان، رزن، درگزین، شهرهای آبی شامل فامنین، اسدآباد، کبودراهنگ و شهر‌های زرد شامل ملایر، نهاوند و همدان هستند.

 

طاهری ادامه داد: تعداد مراجعان سرپایی بیمارستانی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۳ مورد که ۳۶ مورد در بخش عادی، ۱۰ مورد در بخش آی سی یو و حال ۳۰ نفر وخیم گزارش شده است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا یادآور شد: تعداد موارد مثبت از ابتدای بیماری تاکنون با ۹ مورد جدید به عدد ۱۰ هزار و ۲۲۱ و متأسفانه تعداد موارد فوت با دو مورد جدید به عدد هزار و ۴۸۸ مورد افزایش یافته است.

 

این مسئول تأکید کرد: ما نگران موج چهارم بیماری در نیمه نخست اسفند ماه هستیم لذا از همه مردم استان خواهش می‌کنیم که دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه دوری از اجتماعات و استفاده از ماسک را حتما رعایت کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal