آخرین اخبار

19. بهمن 1399 - 13:38   |   کد مطلب: 38167
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از ارائه خدمات واکسیناسیون فراگیر و رایگان به دامداران این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، عادل بصیری‌محمدپور در گفت‌وگو با ما، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال خدمات مختلفی به‌صورت رایگان به دامداران سطح شهرستان ارائه می‌شود که یکی از این خدمات ارائه شده به واحدهای روستایی، واکسیناسیون فراگیر و به‌صورت رایگان به دام‌های سنگین علیه بیماری‌های تب برفکی، نیوکاسل طیور بومی و سم پاشی و ضدعفونی در سطح روستاهای مناطق مرزی و محروم  است.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی ترویجی دامپزشکی ویژه مددجویان کمیته امداد، صنوف عرضه کننده فرآورده های خام دامی و سایر اقشار مختلف در دهه فجر، افزود: در این دهه دامپزشکی شهرستان با سرکشی‌ از مناطق محروم، خدمات‌رسانی رایگان را نیز در زمینه دامپزشکی به این مناطق در حال ارائه دارد.

 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد در ادامه خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان دام و طیور توسط کارشناسان این اداره در سطح روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته شهرستان با هماهنگی انجام شده در شیفت صبح صورت می‌گیرد و در حال انجام است.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اداره دامپزشکی اسدآباد همواره حمایت از رفاه و آسایش مردم در راستای ارتقاء بهداشت عمومی را در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: هر گونه سهل انگاری و اهمال در بهداشت عمومی، سلامت جامعه را به خطر خواهد انداخت که در همین رابطه دامپزشکی اسدآباد هیچ گونه چشم پوشی در زمینه اهمال سلامت جامعه را پذیرا نیست.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal