آخرین اخبار

21. بهمن 1399 - 11:57   |   کد مطلب: 38184
کامران اکبری‌شایگان با اشاره به بهره برداری از سه طرح حوزه گردشگری، گفت: برای تأمین زیرساخت روستای هدف گردشگری ملحمدره 423 میلیون ریال هزینه شده است.

کامران اکبری‌شایگان، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از بهره برداری سه طرح در حوزه گردشگری اشاره کرد  و گفت: این تعداد طرح با اعتباری افزون بر 874 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح شده و به بهره برداری رسید.

 

وی تصریح کرد: در این دهه شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سامین سیر اسدآباد با اعتبار ۱۰۰۰ میلیون ریال با مشارکت بخش خصوصی و با اشتغال دو نفر آغاز به کار کرد.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد با اشاره به کف و محوطه سازی ضلع جنوبی آب انبار صفوی، اظهار کرد: برای اجرای این طرح 350 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

وی گفت: برای تأمین زیرساخت روستای هدف گردشگری ملحمدره با اعتبار 423 میلیون ریال شامل سنگ فرش ‌و اصلاح معابر اصلی ملحمدره به مساحت هزار مترمربع انجام شد.

 

اکبری‌شایگان یاداور شد: ساخت سرویس بهداشتی ملحمدره به مساحت 30 مترمربع  و دو چشمه مردانه و دو چشمه زنانه با ایجاد اشتغال برای 18 نفر به صورت فصلی مورد بهره برداری قرار گرفتند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal