آخرین اخبار

26. بهمن 1399 - 11:00   |   کد مطلب: 38225
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: ساماندهی و برطرف کردن نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات جاده‌ای در اولویت این اداره قرار دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، صفرصادقی راد با اشاره به افزایش ایمنی راه‌های استان همدان اظهار داشت: ساماندهی و برطرف کردن نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات جاده‌ای در اولویت کاری این اداره قرار دارد و بحث تصادفات از آنجایی که با مال، جان، روح و روان و امنیت مردم سر و کار دارد از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

وی افزود: علاوه بر ایمن سازی جاده‌ها از سوی ادارات کل راهداری، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نقش بسیار مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد.

 

صادقی راد ادامه داد: نقش رسانه‌ها نیز به خصوص صدا و سیما در ایجاد فرهنگ صحیح رانندگی و احترام به قوانین بسیار مهم و تاثیر گذار بوده و بنابراین نیاز است صدا و سیما در شبکه‌های مختلف به شکل روزانه و مرتب برنامه‌هایی را در راستای آموزش فرهنگ صحیح رانندگی و رعایت قوانین و مقررات، ارائه دهد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: عملیات اصلاح شیب شیروانی، شانه سازی، پاکسازی حریم، خط کشی، ایجاد حفاظ خاکی بازدارنده در نقاط پرتگاهی، نصب دوربین‌های کنترل سرعت و .... به شکل مستمر در تمامی محور‌های استان همدان در حال انجام است.

 

صادقی راد ابراز داشت: با توجه به کمبود اعتبارات می‌توان با اقدامات ساده ایمن سازی لازم را در راه‌ها انجام داد که حداقل آن این است با استفاده از خاک ریزی شانه‌ها شیب استانداردی را ایجاد کرد و از تشدید صدمات جلوگیری شود.

منبع: سایت راهداری

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal