آخرین اخبار

3. اسفند 1399 - 11:05   |   کد مطلب: 38290
رحیم قربانی با بیان اینکه مردم اسدآباد روزانه 10 تن برنج، 10 تن مرغ، و 5 تن گوشت قرمز مصرف می کنند، گفت: می گویند نظارتی بر اصناف شهرستان نیست این در حالی است که سامانه ۱۲۴ ما فعال و در اسرع وقت تخلفات پیگیری می شود

به گزارش آوای سیدجمال، رحیم قربانی، رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد در ستاد تنظیم بازار این شهرستان با ارائه گزارشی از افزایش و کاهش برخی از کالاها، اظهار کرد: در حال حاضر اقلامی مانند قند، شکر ، روغن، لاستیک دارای افزایش قیمت و اقلامی چون حبوبات ، کاغذ، پودرهای شوینده کاهش قیمت را داشتیم.

 

وی تصریح کرد: جمعیت اسدآباد به صورت میانگین روزانه  ۱۰ تن برنج مصرف می‌کنند و این در حالی است که در آخرین ماه سال و در آستانه نوروز نیاز شهرستان به ۱۰۰ تن برنج است.

 

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد ادامه داد: در زمینه مصرف مرغ و گوشت قرمز در شهرستان اسدآباد به دلیل مردم فقیری که داریم، مصرف مرغ بالاتر از گوشت قرمز است و روزانه ۱۰ تن مصرف می کنند

 

وی با اشاره به نیاز شهرستان به 4 تن روزانه روغن خوراکی، گفت: 350 حلب روغن نباتی در شهرستان موجود است که بنا داری بین کمیته امداد، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان توزیع کنیم.

 

قربانی با اشاره به انتشار برخی از مطالبات مردم در فضای مجازی و عدم نظارت بر بازار، گفت: می گویند نظارتی بر اصناف شهرستان نیست این در حالی است که سامانه ۱۲۴ ما فعال و در اسرع وقت تخلفات پیگیری می شود.

 

وی از ادمین کانال‌های تلگرامی در شهرستان خواست پیام های اعتراضی مردم را قبل از انتشار برای آنان ارسال کنند و در صورت عدم پیگیری بعداز ۴۸ ساعت منتشر کنند.

 

در ادامه راستار یکی از کارکنان تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد با ارائه گزارشی از رسیدگی به پرونده متخلفان، در پاسخ به سؤال سرپرست فرمانداری در خصوص عدم حضور رئیس این اداره گفت: آقای بنی اردلان یکشنبه‌ها را در اداره تعزیرات شهرستان رزن هستند.

 

وی ادامه داد: از 14  فقره پرونده در تعزیرات در طی دو ماه گذشته حدود ۱۲ فقره آن رسیدگی و به مرحله اجرای حکم رسیده و مابقی در حال پیگیری و رسیدگی است.

 

این کارمند تعزیرات به  ۱۲ گشت سیار مشترک با ادارات بهداشت و صمت در این شهرستان هم اشاره کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal