آخرین اخبار

5. اسفند 1399 - 7:53   |   کد مطلب: 38309
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد:
فوت ۲ نفر دیگر از مبتلایان کرونا در استان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت ۲ نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۵۱۲ نفر رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد طاهری بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۲ مورد بود که از این تعداد ۵۳ نفر در بخش عادی بستری شدند.
 

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی  ۲۷ بیمار وخیم گزارش شده است.
 

 

دکتر طاهری ادامه داد: همچنین با شناسایی هفت بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۳۸۹ نفر افزایش یافته است.
 

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۷۴ ، بهار ۶۰۴، تویسرکان ۶۶۲، رزن ۴۵۰، درگزین ۱۹۷، فامنین ۱۸۲ و کبودراهنگ ۶۶۲ نفر بوده است.
 

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۹۱۲ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۴۴ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۲۵ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal