آخرین اخبار

14. اسفند 1399 - 11:19   |   کد مطلب: 38396
به بهانه هفته چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛
میز خدمت مسئولان در روستای مأوا اسدآباد برگزار شد
محمود فیروزبخت از برگزاری میز خدمت در روستای مأوا اسدآباد خبر داد و گفت: در این برنامه مسئولان به صورت چهره به چهره با مشکلات اهالی این روستا آشنا و پیگیر مسائل شدند.

محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال از برگزاری میز خدمت در یکی از روستاهای محروم اسدآباد به مناسبت هفته چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و گفت: این امر با هماهنگی پایگاه شهید بروجردی بخش پیرسلمان و بسیج کارمندی و کارگری سپاه شهرستان و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان اسدآباد در روستای ماوی از توابع بخش پیرسلمان اجرا شد.

 

وی گفت: در این برنامه میز خدمت مسئولان به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و اهالی خونگرم این روستا مشکلات و مطالبات خود را مطرح کردند.

 

بخشدار پیرسلمان اسدآباد تصریح کرد: همچنین در راستای خدمات رسانی به اهالی روستای طویلان علیا از توابع بخش پیرسلمان در قالب اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تیم های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و گروههای جهادی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در این روستا مستقر و نسبت به ارائه خدمات رایگان به اهالی از جمله درمان، توزیع ماسک، توزیع مواد ضد عفونی، روانشناسی، دندانپزشکی و... اقدام کردند.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم آبروی محله در روستای منورتپه از توابع بخش پیرسلمان، افزود: این برنامه به همت سپاه بخش پیرسلمان در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به خون پاک شهیدان  با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ، جانبازان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal