آخرین اخبار

15. اسفند 1399 - 22:09   |   کد مطلب: 38405
حجت‌الاسلام سیدموسی‌ حسینی‌مجد گفت: هر وقت ما مردم و مسئولان یک صدا می شویم و ایستادگی می‌کنیم، آمریکا هیچ غلطی نمی کند و نباید با رفتار ذلیلانه و گفتار سست برخورد کنیم و باید بر مشرکان ایستاد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی‌ حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد با تأکید نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به روز احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: سفره ای برای کمک به نیازمندان پهن است که هر کسی می تواند با مشارکت در این امر توشه ای برای آخرت رقم بزند و البته خداوند افراد نیکوکار را مورد تفقد قرار می دهد.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه کمیته امداد به عنوان نهادی مقدس و امین در جامعه است، گفت: افراد می توانند از این راه بی منت کمک های خود را به نیازمندان داشته باشند.

 

وی با اشاره به روایتی از ائمه اطهار ع در خصوص کاشت درخت به عنوان صدقه، گفت: ۱۰۰ هزار نهال در طول هفته جاری در اسدآباد غرس خواهد شد که نیاز است مردم هم در امر نگهداری و آبیاری درختان محلات خود کوشا باشند.

 

حجت‌الاسلام حسینی مجد بااشاره به بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی در ۱۸ اسفند، گفت: رهبر انقلاب در خصوص این شخصیت بزرگ تاریخ اسلام فرمودند که سیدجمال اولین کسی بود که آغازگر بازگشت اسلام بود.

 

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت سیدجمال از سوی دانشگاه مزین به نام این بزرگمرد تاریخ، گفت: باید همه اسدآبادی ها سیدجمال را بشناسند و به دیگران بشناسانند.

 

امام جمعه اسدآباد روز عید مبعث را از اعیاد بزرگ مسلمانان خواند و گفت: پیامبر اکرم(ص) بعداز ۴۰ سال بندگی مبعوث شدند که در ۲۳ سال دین اسلام را پایه گذاری کرد و امروز در سایه اسلام و شعارهای پیامبر اکرم ص به استقلال، خودکفایی و عزتمندی رسیدیم.

 

وی با تأکید بر اینکه همه مردم و مسئولان باید حول محور ولایت، باهم متحد و منسجم باشند، از آنان خواست با یکدیگر مهربان و با دشمنان نامهربان باشند و در مقابل آنها بایستند‌.

 

حجت‌الاسلام حسینی تأکید کرد: این را مسئولان ما باید بدانند که دشمن دست از دشمنی بر نمی دارند و البته آنان هر کسی را که دم از اسلام ناب محمدی ص بزند ، مقابلش می ایستند.

 

وی ادامه داد: دولت بایدن اعلام کرد که برنامه و هدف اصلی تحریم و محدودیت دائمی بر هسته ای ایران دارند و اینجاست که باید در مقابل دشمن ایستاد.

 

امام جمعه اسدآباد اذعان کرد: هر وقت ما مردم و مسئولان یک صدا می شویم و ایستادگی می‌کنیم، آمریکا هیچ غلطی نمی کند و نباید با رفتار ذلیلانه و گفتار سست برخورد کنیم و باید بر مشرکان ایستاد.

 

وی از حضور استاندار در اسدآباد و بازدیدها و پیگیری وی تقدیر کرد‌.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal