آخرین اخبار

8. فروردين 1400 - 9:11   |   کد مطلب: 38556
در نشست گفتمان سیاسی نماینده همدان در اسدآباد مطرح شد
تفاوت آشکار مدیریت جوان با مدیریت افراد فرسوده و خسته
حجت‌الاسلام سعید نجفی با اشاره به برگزاری گفتمان سیاسی نماینده همدان در مجلس با جوانان انقلابی اسدآباد، گفت: وی در خصوص تفاوت آشکار مدیریت جوانان در عرصه های مختلف با مدیریت افراد خسته و فرسوده سخن گفت.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سعید نجفی، مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما بااشاره به برگزاری نشست گفتمانی با حضور نماینده مردم همدان در مجلس در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) شهرک فرهنگیان و شهرداری، اظهار کرد: در این نشست نماینده اسدآباد و برخی از جوانان انقلابی حضور داشتند.

 

وی بااشاره به اینکه این نشست به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت پروتکل بهداشتی با تعداد اندکی از جوانان برگزار شد، افزود: در آینده ای نزدیک از دیگر جوانان انقلابی هم دعوت خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه آقای فلاحی در این نشست به نقش جوانان‌ در گام دوم انقلاب، اقدامات راهبردی مجلس انقلابی در زمینه های مختلف از جمله قانون قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و همچنین تبیین  وضعیت قانون شفافیت در مجلس و... پرداخت و بر تفاوت آشکار مدیریت جوانان در عرصه های مختلف کشور با مدیریت افراد خسته و فرسوده و نا امید تأکید و قابل لمس خواند.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal