آخرین اخبار

8. فروردين 1400 - 10:09   |   کد مطلب: 38558
در طول طرح سلامت نوروزی تاکنون؛
40 نوزاد در اسدآباد متولد شدند
دکتر عاطفه سمائی با بیان اینکه از 25 اسفند سال گذشته تاکنون 14 هزار و 637 نفر به بیمارستان مراجعه کردند، گفت: در طول اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون ۴۰ نوزاد متولد شدند.

 

دکتر عاطفه سمائی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ تاکنون، اظهار کرد: یک مرکز دندان‌سازی فاقد مجوز در اسدآباد پلمب شد و البته در ایام نوروز نیز با هماهنگی معاونت بهداشت در محل مرکز جامع خدمات سلامت شماره ۲ مرکز دندانپزشکی شبانه‌روزی راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به بازدیدهای از مراکز مختلف درمانی خصوصی و دولتی در ایام نوروز، تصریح کرد: درمانگاه و کلینیک ویژه تا ۲۷ اسفند فعال بود که شروع به کار مجدد آن از ۷ فروردین امسال انجام شد.

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به خدمات اورژانس در انتقال بیمارستان به بیمارستان گفت: ۲۳ مورد مصدومان تصادفی، ۸۴ مورد بیماران غیر تصادفی، ۹ مورد بیماران قلبی، ۷ مورد بیماران تنفسی از سوی اورژانس انجام شده است.

 

وی یادآور شد: یک مورد درمان در محل تصادف و ۱۹ مورد درمان در محل غیر تصادفی توسط اورژانس انجام شده است.

 

سمائی با بیان اینکه از 25 اسفند سال گذشته تاکنون 14 هزار و 637 نفر به بیمارستان مراجعه کردند، گفت: 4 هزار و 419 نفر به اورژانس بیمارستان و 5 هزار و 433 نفر مراجعه ویزیت متخصص و عمومی شدند.

 

وی تصریح کرد: در طی این مدت ۳۲۴ نفر در بیمارستان و ۲۲ نفر در بخش‌های ویژه، و ۸۴ نفر در بخش‌های عادی بستری شدند.

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد یادآور شد: در این طرح ۲۰ مورد جراحی اورژانسی و ۳۲ مورد جراحی غیر اورژانسی اعمال شد.

 

وی با اشاره به احیای موفق ۲ مورد قلبی ریوی، گفت: تعداد ۱۴ مورد اعزام بین بیمارستانی داشتیم.

 

سمائی با بیان اینکه در طی اجرای طرح سلامت نوروزی ۴۰ نوزاد متولد شدند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۵ به‌صورت طبیعی و ۱۵ نفر از طریق سزارین دنیا آمدند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal