آخرین اخبار

10. فروردين 1400 - 10:43   |   کد مطلب: 38570
‍ مدیر غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد
معرفی 2 صنف فروش اقلام غیرمجاز و قاچاق به مراجع قضایی در اسدآباد
دکتر ساحل قبادی با اشاره به شیفت بندی داروخانه‌ها در ایام تعطیلات نوروز، گفت: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی دو صنف فروش اقلام غیرمجاز به مراجع قضایی معرفی شدند.

دکتر ساحل قبادی، مدیر غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد در اجرای طرح سلامت نوروزی، اظهار کرد: در اجرای این طرح اقدام به بازرسی از عطاری‌ها در راستای بررسی و کنترل فروش اقلام غیرمجاز، قاچاق و تاریخ‌مصرف گذشته کردیم که در این زمینه ۲ مورد صنف متخلف به دلیل فروش اقلام غیرمجاز و قاچاق به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

 

وی از پلمپ یک مورد عطاری به دلیل فروش اقلام غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: برای بررسی اصالت داروهای گیاهی  از داروخانه‌های سطح شهر بازدید داشتیم.

 

مدیر غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برگزاری دوره آموزشی برای متقاضیان دریافت مجوز تأسیس گیاهان دارویی،  اطلاع‌رسانی در سایت دانشکده در خصوص توصیه‌های تغذیه‌ای ویژه ایام نوروز را از دیگر اقدام در اجرای این طرح برشمرد.

 

وی از ۴ مورد بازرسی از داروخانه‌های سطح شهر در راستای بررسی ماسک‌های موجود در این اماکن خبر داد و گفت: برای تعطیلات نوروز تجهیزات و ملزومات پزشکی بیمارستان قائم (عج) سهمیه را دریافت و دیپو کردیم.

 

قبادی با بیان اینکه ۱۲ مورد بازرسی از فروشگاه‌های مواد غذایی در راستای اجرای طرح تشدید نظارت نوروزی و ارسال عدم انطباق‌های موجود در محصولات انجام شده، گفت: در این ایام از کارخانه مواد غذایی شهرستان بازدید کردیم.

 

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز برای رفاه حال شهروندان داروخانه‌ها به صورت شیفت بندی فعالیت داشتند، گفت: در این ایام داروهای انسولین، و داورهای مختص بیماران هموفیلی، MS، پیوندی و تالاسمی به صورت سهمیه دریافت و دپو شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal